Good morgon!

Idag sov jag länge (11, men länge för mig) och så har jag tagit en dusch och gjort en av två pannacottor, hade velat visa bild men dumma kamera, nu ska jag klä på mig och sen äta lunch som blir rester från igår, LAX!! MUMS!
Jag vill så gärna visa min klänning sen, så jag antar att det blir en dålig iPadbild, men ni får ett ungefär :)
Sen ska jag också måla mina naglar, ska väl leta upp nån video på YT.

BYEBYEBYEBYEBYE

GLÖM INTE TÄVLINGEN: häääär!!!!


SÖTA KOMMENTARER
HANNA

sv: okej! :)

2011-12-31 13:44:56
URL: http://hannalovisasol.se


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback