God morgon

Godmorgon alla små söta bloggsläsare.
Idag är det väldigt speciell dag för jag fyller 13 1/2, stort va!
Iallafall så har jag skitaont i magen, ingen aning varför men det har jag. Och så ska vi åka skridskor idag på gympan och eftersom mina fötter har växt asmycket det senaste året så passar de inte, och de enda låneskridskorna är hockeyrör och det kan inte jag åka i, det jag har lite problem, men jag ska inte förstöra er dag mer nu så vi ses sen!


SÖTA KOMMENTARER
SARA

Hade varit mycket roligare om du var med :'(<33

2011-12-17 05:13:20
URL: http://Http://sarafaxell.blogg.se


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback