För att!

Jag bloggade INGET igår för att det var julafton!!!! Och det var rätt stressigt; julkalender (:D) åka och fira en bekants födelsedag (ja, hon fyller år på julafton) jullunch, klapputdelning, åla hem till farbror och se på Kalle, åka till moster och äta mat,  sen vid 12 på natten var jag hemma, så det var fullt upp hela dagen
Fick blandannat:
3 Presentkort
Thomas Sabo berlocker + kedja
Bok
Hörlurar
Tröja
+ mycket mer som jag inte orkar skriva/glömt :)


SÖTA KOMMENTARER
Majki

Roliga julklappar du fick presentkort och berlocker lät niceigast, vi borde hitta på någe på lober<33

2011-12-26 18:22:46


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback