Farmor

Jag har glömt att säga att jag har åkt till min farmor i Dalarna, just nu har vi inte gjort så mycket, typ bara sett på tv, ätit och öppnat fler klappar av farmorbror (pappas morbror/farmors bror) farmor, en till från farmor (som mamma köpte) och farbror. Fick världens mysigaste morgonrock jag myser i just nu, 2 klädesplagg (btw, som jag älskar! Bild sen om ni vill) och PENGAR!!!
Så varför ni inte får så aktivt är för att jag inte jag inte har så mycket tid.
Men ska försöka med ett på morgon och ett på kvällen, och jag åker hem på fre/lördag.
Nu ska jag chilla lite och njuta av mina fina presenter!
GOD JUL!
image description


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback