Behöver hjälp!

Snälla kan nån hjälpa mig!
Jag undrar om nån kan kommentera om hur man gör ett tidsinställt inlägg, känner mig såå oteknisk men jag undrar verkligen hur man gör det.
Den första som berättar får en länkning!!

SNÄLLA HJÄLP MIG, NI ÄR BÄST DÅ!


SÖTA KOMMENTARER
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

När du ska skriva ett inlägg så finns en kalender längst upp till höger. Klicka på den och välj vilken tid du vill publicera det och klicka sen på publicera! ;)



- Aw! Men om du inte får ned designen så kan jag alltid mejla alla koder till dig! ;) Bara att du skriver till mig på [email protected] om du vill ta del av gratisdesignen. :)

2012-01-01 18:04:03
URL: http://adaras.se
SARA

Kan visa när vi ses om ingen redan visat? Är på väg hem från Arlanda nu!

2012-01-01 19:29:54


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback