13 December

Idag är det 13 December, det betyder att det är Lucia, men också att det är min idol Taylor Swifts födelsedag.

Det firade jag och min kompis Mickan med att göra fina Taylor lockar! Fast mina blev inte korkskurvar som Taylors, men det var vågor iallafall. Nu är det mesta borta, jag tänkte visa en bild, men jag måste hitta överförarsladden, men sen LOVAR jag att visa det.

Glad Lucia!!


SÖTA KOMMENTARER
Anonym

Missa inte att du kan vinna en IPHONE 4S i min blogg!



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg http://FLAVOURED.se

2011-12-13 16:15:58


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback